کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت عینکی که به نابینایان کمک می کند ببینند

به گزارش سافت گذر، شرکت هلندی و استارتاپی Envision با گوگل همکاری را آغاز کرد تا عینک های مبتنی بر هوش مصنوعی بسازد و این امکان را برای افراد نابینا فراهم کند تا دنیا را ببینند.

عینک هوش مصنوعی گوگل Envision Google Glass

این عینک می تواند اطلاعاتی را از تصاویر، اشیا مختلف، وسایل حمل ونقل و . . . دریافت کرده و با استفاده از کلمات، به شخصی که عینک را پوشیده آنها را توضیح دهد. ضمن اینکه این وسیله توانایی خواندن متون، کتاب ها، به خاطر سپردن چهره افراد و توصیف محیط اطراف مانند ایستگاه قطار یا علائم هشدار را دارد. با این عینک، انتظار می رود که شخص کاربر بتواند به فروشگاه مراجعه کرده و مواد غذایی مدنظرش را خریداری کند و برای خودش غذا بپزد.

عینک هوش مصنوعی گوگل Envision Google Glass

Envision ادعا می کند که برای ساخت این عینک از جدیدترین و سریع ترین نرم افزار اپتیکال شناسایی اشیا بهره برده است به طوری که می تواند متون نوشته شده به 60 زبان دنیا را بخواند.

در ابتدا قرار بود این نرم افزار که توسط Google Glass ساخته شده در دسترس همه افراد قرار گیرد ولی حالا به عنوان یک اسپیکر و هندزفری در کارخانه ها و کارگاه ها استفاده شده است.

آن طور آژانس بین المللی پیشگیری از نابینایی اعلام می کند، از میان 7.3 میلیارد نفری که در کره زمین زندگی می کنند، 253 میلیون نفر مشکل بینایی دارند که از آنها 36 میلیون نفر نابینا بوده و 217 میلیون نفر نیز کم بینا هستند.

عینک هوش مصنوعی گوگل Envision Google Glass

در حال حاضر امکان پیش خرید این عینک از سایت رسمی Envision وجود دارد و دو نوع از آنها نیز به فروش خواهد رسید که 1499 و 1699 یورو خواهد بود. در پایان اشاره کنیم که انتظار می رود از ماه آگوست سال 2020 این عینک با قیمت 1899 یورو فروخته شود.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46479 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/22 تعداد مشاهده: 2249
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر